pátek 30. ledna 2009

Xbox 360


Můj první článek.
Budu vyprávět o mým Xboxu 360. Koupil jsem si ho k Vánocům 2008. Mám ho i s 60GB Diskem.

Bezdrátový ovladač! - To je úpa skvělý. Vůbec vám nepřekáží nějakej drát. Je jen na dvě tužková baterky a ty kvalitnější až 42 hodin hraní. Dále se ovladač výborně drží - každýmu padne do rukou.

Sluchátko s mikrofonem! - Umožní vám komunikovat po Xbox live s přáteli a ovládat hry hlasem - Je zatím jediná hra, která se ovládá hlasem - TOM CLANCYS: END WAR. Hrál jsem jen demo. Je to taková strategie napůl s taktickou akcí. no prostě Tom Clancys :)

Moje připojení (kabely) - Monitor (24´) a Domácí kino (1.5) mám připojeny VGA kabelem. Můžu si vychutnat Full HD s Dolby Digital - Fakt MASOX :D

Zatím mám na X360 dvě hry Orange box a Bioshock. Chystám si koupit Buď Mirrors edge, Oblivion nebo Call of duty 4. Jednu z nich, ale kterou ještě nevím :) Jak to dopadlo Vás budu informovat.

Xbox obsahoval také kabely pro napájení se zdrojem, kabel do televize a HDTV, Kabel pro připojení do sítě Xbox live a nebo pro propojení s počítačem. X360 je od Microsoftu a Windows taky, takže můžou mezi sebou vzájemě komunikovat, ale mě so to nepodařilo - musí být na PC nainstalovaný nějaký program a ten se mi nechtě stahovat :)

Xbox live: Moje herní karta: JohnyLoveKorn (Gamescore zatím 1080 - a to mám jen dvě hry - z každé hry se mi podařilo splnit více než polovinu achievmentů)

Xbox je určen pro ty, co už nebaví trable s konfigurací počítače a chtějí si v klidu zahrát svojí oblíbenou hru bez sekání. A počítač můžete používat na prohlížení stránek a k chatu po ICQ :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čus. Sem dávej svoje komentáře, příspěvky a připomínky. Díkec...